woensdag 1 juni 2011

Poly-Puzzel

Ik ben weer eens aan t Polypuzzel heb ik gisteren wel gemerkt. Nou misschien wel wat langer. Want ik ben nu toch wel al een hele tijd bezig om mijn plaatje van wat ik wil compleet te maken.

Wat wil ik, wat heb ik, wat zoek ik, allemaal vragen wat in mn hoofd zitten, waar ik wat mee moet doen.
Om onvervulde behoeftes die aandacht vragen, "Hallo is dit iets waar ik wat mee kan" gaat dan weer als een lampje in mn hoofd af. Soms denk ik dan ook dat t "wishful thinking" is, maar hopelijk dan toch ook weer niet, want verwarrend is t dan wel "polyamorie" je hoeft niet meer alles te vinden bij 1 partner en ik heb nu tegen mezelf belooft dat ik niet meer tegen mezelf zou liegen en eerlijk toegeef wat mijn behoeftes dan zijn, wat ik voel. maar dan ben ik toch nog wel een ingewikkelt persoontje.

Ik heb gemerkt dat ik in t begin als ik een hele leuke man tegen kom, veel bevestiging nodig heb. Vind hij mij wel echt leuk, of op en zodanige manier dat elke man mij dan wel leuk vind, voor alleen een "good time"
Ja dat mag ik dan ook toegeven, Ik lig dan goed in de markt bij de mannen. Blond goed figuur met een spontaan en ontdeugend karakter. Daar willen wel meer mannen even mee stoeien. Maar ook al ben ik er nu wel achter dat dat soms best leuk is, Moet ik dat toch niet te veel en ik heb dan al een lekkere grote knuffelbeer waar als ik bij hem ben dan even lekker mee kan uitleven. Maar als we elkaar dan weer niet zien, we gewoon goede knuffelvrienden zijn.

Ik merk dat ik nog wat zocht. Nu heb ik een heeele liefe erg aantrekkelijk lekker ding online ontmoet, die ik gisteren met wat vertraging ( letterlijk met de trein ;) dan heb ontmoet, Nou die klik was er wel ;) De vriendin van mijn vriendin waar we waren, zei al, wat snoezig zijn jullie zo samen, niet van elkaar af kunnen blijven.
Maar gaat hij dan weer een stukje van mijn behoeftes vervullen wat ik dan niet bij mn man of knuffelbeer ga vinden, of is hij om andere redenen op mijn pad gekomen. want wij leven wel weer op een hele andere klok, Hij is Nachtbakker. En zo zie ik ook maar weer dat liefde geen leefdtijd kan. Want wat gaat dat voor dingen opleveren, dan hij goed 10 jaar jonger dan mij is. Maar ik zie er jong uit voor mijn leefdtijd, en hem schatten ze altijd weer veel ouder dan hij is, dus zo zie je dat grote verschil helemaal niet. Maar ik heb wel geleerd dat ik niet te snel moet zijn met veroordeling maar gewoon dan lekker moet genieten van t nu, en t nemen zoals t komt. Maar ben benieuwd waar ik aan t einde van dit jaar ben op deze zoektocht.

XX een Polyamoreus engeltje,

3 opmerkingen:

  1. Lieve Angel,

    Ik ken je nog niet heel erg goed maar wat mij opvalt is dat je heel erg zoekende bent. Probeer eens te stoppen met zoeken, doe lekker je ding, dan komt het vanzelf op je pad, eerder dan je waarschijnlijk zelf verwacht!

    "Live's what happens to you when you're busy making other plans"

    Dikke Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verwoord schat!

    Voel mee met je zoektocht, steun je waar ik kan, hoop dat al je onbekende en onvervulde wensen, gevoelens helder worden en ingevuld door de juiste persoon.

    Ik hou van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zoektocht is herkenbaar. Die lees je ook terug in mijn blogs. Soms vind je de rust. Of dat voor lang of voor even is staat niet vast. Geniet van wat je hebt en geniet van alles wat komt en gaat. Dan voel je je happy en straal je dat uit. Zo trek je nog meer geluk aan.

    BeantwoordenVerwijderen