dinsdag 21 juni 2011

Mijn hart in de steigers.

Veel gebeurt er de laatste tijd weer in m'n hart, want er heeft een nieuwe liefde zijn intrede in m'n hart gedaan, alleen nu toch weer heel anders dan de vorige keren. Net zoals mijn man 't zo mooi kan verwoorden in zijn blog. Dat zijn hart nu onder renovatie stond en hoe mooi hij de kamertjes van zijn hart beschreef. Zie ik 't nu ook wel een beetje zo, alleen het mijne staat nu nog in de stiegers. Er moet nog van alles gebeuren, er is maar echt 1 kamer die weer helemaal mooi is, die vorig jaar weer helemaal opgeknapt en opbloeit is, die van mijn man. Die kamer zat na al die jaren ergens een beetje verstopt onder een dikke laag stof en spinnewebben, was een beetje saai en grauw kamertje waar soms de zon op scheen. Toen heeft iemand een doekje er doorheen gehaalt en alles weer wat anders neer gezet. Nu zie ik die kamer weer heel anders, weer alles lekker fris en fleurig. Diegene was Ryanne, dat we haar zijn tegen gekomen, is de rede dat we nu zo mogen genieten van genegenheid en liefde van anderen, zij heeft de deuren tot ons hart van t slot gehaalt zodat 't nu ook open staat voor anderen. Doordat we nu hebben kunnen kennis maken met deze mooie lifestyle die polyamorie heet. Echt meer liefde is er in ons leven gekomen. Sinds die tijd leek wel of  't dak open ging van mij hart, wat zo verzwaard was de afgelopen jaren. Er kwam weer licht en lucht bij. Ik kon weer op gelucht adem halen, heerlijk vrij gevoel was dat. En vind ik 't nog steeds, nee ik denk nu zo na dit jaar dat ik niet meer terug zou kunnen naar een monogaam huwelijk. Ik vind 't zo heeerlijk doen wat m'n hart me in geeft, dat ik weer de vrijheid heb om te voelen, om genegenheid te mogen ontvangen. Op je intuïtie mag afgaan. Weer leuke nieuwe mensen mogen ontmoeten, en nieuwe liefdes in mijn hart mag verwelkomen. Maar ook dat oude een beetje verroeste en stoffige liefde, weer zien opbloeien en gewardeerd worden. We hoeven nu niet alles meer bij elkaar te zoeken, fe dingen die we wel bij elkaar hebben worden zo nog fijner omdat je nu van alles zo geniet, m'n dag zit nu vol genietmomentjes die ik voor heen zo als gewoon aan zag. Heerlijk als ik en mijn man nu ook een avondje bij me heb, even tijd voor elkaar vrij maken. En als we ergens anders zijn geweest, dat we dan weer naar elkaar naar huis gaan. Even elkaar weer laten zien hoeveel we ook van elkaar houden, en hoe blij we met elkaar zijn. Dat ik nu er ook echt achter ben gekomen wat een geweldige man ik heb getrouwd. En dat ik met hem nu verder onze mooie ontdekkingstocht graag maak, samen met onze nieuwe gevonden liefdes die ons erg gelukkig maken.

Een heel gelukkig wordend Engeltje ;)
XX Angel

2 opmerkingen:

  1. Mooi om te zien, hoe jullie via de polyamorie elkaar weer teruggevonden hebben! En opnieuw leren waarderen. Ik heb het met plezier gelezen.
    Harte-Groet,
    Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te lezen hoeveel deze ontwikkelingen jullie hebben gebracht. Een heel inspirerend blog!

    BeantwoordenVerwijderen