vrijdag 24 juni 2011

Ik heb nu van alles Meer....

Ik ben de laatste tijd veel bezig met hoe
kan ik meer van alles krijgen in m'n leven,
want polyamorie zegt t eigenlijk al Poly (Meer)
 Amorie (Liefde)

Ik krijg sinds ik polyamoreus leef met mijn man, Meer van alles in mijn leven, we hebben nu dit jaar een 2e dochter in ons leven mogen verwelkomen, dus we hebben nu ook meer kinderen. We hebben zeker vorig jaar Meer vrienden door polyamorie gekregen, Meer partners om Meer genegenheid, Meer heerlijke armen om me heen, Meer "Ik hou van jou" heerlijk, alleen nog geen meer geld, om zo alles te kunnen verwezelijken wat we allemaal willen ondernemen, Want we hebben dan elkaar de ruimte gegeven om met andere dan ook leuke dingen te gaan doen, alleen dan weer Ja ik wil wel gezellig uit eten, gezellig naar een hoteltje, daar naar toe met de auto, maar er is geen budget deze maand voor. Toch sprokkelen we t wel bij elkaar omdat we t zooooo graag willen, en doet ons zoooo goed. Maar toch ga je je dan afvragen waarom is er dan nu niet Meer geld in mijn leven, nu ik zoveel goede dingen aan trek.

Nu ben ik via mn Twitter account bij de volgende persoon gekomen, zijn is een Charmedlivecoach genaamt Morgana Rae. En zij helpt mensen hun droom leven te behalen. Op eerste gebied dacht ik meteen, ooh hoeveel gaat me dit kosten. Maar toen ik verder las en steeds meer van haar zag, zie ik nu dat zij echt de mensen wil helpen. Natuurlijk kan je producten ook voor thuis kopen, maar ze bied zoveel ook gewoon gratis aan zodat ze mensen die 't echt nodig hebben kunnen gaan gebruiken. En zo kunnen uit proberen of  't echt werk. Dus ik wil dit nu wel eens uitproberen of  't zo is, en ik ben een groot aanhanger van Law of Attraction
Dus ik zie 't weer positief in en zet mn beste beentje weer voor en ga nu eens proberen wat zei zegt dat je moet doen. Ik ga dan nu mijn relatie tot geld eens beter bekijken. Want zei zegt  "wees eerlijk tegen jezelf hoe behandel jij je geld. Als jij zo zou behandelt worden zou jij bij die gene graag willen zijn?"

Mocht je dit nu samen met mij willen doen, iets als een studiemaatje. Dan zou ik dat hardstikke leuk vinden.
Stuur me een berichtje of laat je reactie dan achter. Ik stap er dan maar met 't motto in ik kan er alleen maar beter van worden. En misschien kan ik dan binnenkort ook geld tot mijn lijstje van meer toevoegen ;) zou toch leuk zijn, want wie wil nu niet wat meer geld om handen hebben. En niet, zo heb ik altijd weer wat geleerd over mezelf en dat is mijn tijd dan dubbel en dwaars weer waard. Vind jij jezelf dat ook waard?

XX Angel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten