donderdag 3 april 2014

❤❤❤ Wat een Heerlijk gevoel! ❤❤❤

Toen ik thuis kwam van 't Polyamorie café in Weert, kon ik nog niet slapen.
Ik ging toen nog lekker op de bank zitten met m'n kop thee, en werd aangenaam verrast op FB ;) 

Ik had een vriendschapverzoek van die leuk man en zijn vrouw. 
Mijn hart maakte toen al een sprongetje, maar m'n hoofd er meteen achter aan, rustig aan jij!
Meteen natuurlijk ze geaccepteerd en ze een berichtje gestuurd dat ik 't heel leuk vond, 
dat ze mij op FB hadden gevonden. 


De dagen daarna heel veel online gechat met hem, wat ik enorm leuk vond, in meerdere opzichten.
Ik kon zo met hem lachen, maar ook heel diep en interessant met hem praten.
Maar oooh, ik kreeg 't soms ook wel even heet er van, of hij liet me zo blozen dat m'n man vroeg wat er was. Of 't nu iets was van reactie wat ik gegeten had, of die gene met wie ik aan 't chatten was... Mijn blik naar hem en mijn gestamel was toen al genoeg ;)
Ik had de kriebels in m'n buik....

Ja, ik genoot met volle teugen van zijn aandacht richting mij.
Ik wou hem weer zien en gelukkig hij mij ook.
Ja, een dagdeel met hem alleen! Heerlijk leek me dat!
Om er zo achter te komen hoe en wat! waar moest ik dit plaatsen.
Het klonk als muziek in m'n oren als hij tegen me zei "Ik mag jou wel"....
Maar wat voor "Ik mag jou wel" was 't ???....
was 't gewoon als een vriendschap of was er meer...

Al snel kwamen we tot een datum dat ik dan een gezellig dagje naar hem toen zou komen, dan zou hij mij de mooie plekjes van Brussel laten zien.
Mijn hart ging sneller slaan aan de gedachte er van! Zou 't echt waar kunnen zijn ?
Zou hij mij leuk vinden ?
Al die 1e vragen en kleine onzekerheden die je dan in 't begin hebt...

Het weekend voordat ik naar hem toe zou gaan brak aan, en ja toen kreeg ik 't voorstel om samen met hem op te rijden die zondagavond.
Dan hoefde ik de volgende dag niet zelf te rijden.
Ja, aan de eene kant vond ik 't heeeeeel galant en aardig dat hij dat aanbod.
Want 't scheelde mij ten eerste een hoop brandstof en ten tweede die mij al wat beter kennen weten dat ik niet zo goed ben in navigeren of de weg dan vinden in een grote wereldstad als ik daar niet bekend ben. Dus ik wou heeeeel graag op z'n aanbod in gaan. Ook wel een beetje met, dan zie ik hem eerder : )))

Maarja, was dus ook 't voorval van een overnachting dan meteen bij hem....
Hoe zou mijn man daar op reageren ???
Ja, dat was wat om te overwegen of we dat zouden doen.
Er over gesproken. En ja, Hij leek mij wel 't type wat je kon vertrouwen, Maarja zeker weten doe je 't nooit meteen bij iemand die je nog maar 1x hebt ontmoet!

Maar gezien de andere overwegingen toch de gok gewaagd! want mijn man vond ook wel een goed idee dat ik daar dan goed zou aan komen ;) dan, mezelf daar gek zou maken van waar ik nu heen moest, of dat ik 't niet zou vinden!.

Dus hij kwam mij toen die avond thuis op halen. Kon hij zich meteen voorstellen.
Hmmmm heerlijk om weer in zijn bijzijn te zijn. Ik krijg gewoon energie van hem.
Daar gingen we, ons 1e avondtuur samen te gemoet!

De rest volgt vlug anders worden m'n blogjes te lang ;p xxx

>i< >i< ❤Dit engeltje vliegt weer verder met vlinders in haar buik ❤ >i< >i<



Geen opmerkingen:

Een reactie posten