dinsdag 1 april 2014

Dan wordt je aan t denken gezet!

Gelukkig was er weer eens een Polyamorie cafe in Weert van Nadia en Patrick.
Was zoooo blij dat ik daar nu weer eens naar toe kon. Maar ik weet dat Nadia van wege gezondheidsredenen wat rustiger aan moet doen. Daarom was 't weer zo lekker om oude bekende te kunnen knuffelen ;) en lekker bijkletsen maar ook nieuwe mensen te leren kennen en ook hun verhalen te horen.

Was weer een mooie avond waar ik echt 't gevoel had dat je wat voor de mensen kon betekenen met je verhaal, dat ze er wat aan hebben en niet voor niets waren gekomen. Maar dat ben ik dan nooit naar een Polyamorie cafe voor niets gekomen!

Nadia ging al vroeg toen weer naar huis, Dus wij zijn toen met een gezellige groep mensen nog wat na wezen babbelen voor in 't cafe onder 't genot van een drankje. Ik heb weer leuke nieuwe mensen ontmoet.
En zo kwamen er allerlei interessante onderwerpen op tafel. Dat je er dan toch wel achter komt dat je niet de enige bent die met sommige dingen rondloopt. Een van de heren vroeg toen een dame mee uit naar de Sauna en ik zei toen. "Als zei niet mee wil dan ik wel" ;) en al gauw was er de volgende. Ik ook wel! en nog een en nog een... enz. Voordat we 't wisten wou de hele groep wel een gezellig dagje met z'n allen dan naar de sauna samen. Leuk dacht ik dan zie ik die leuke man ook weer, zo kletste we nog gezellig wat door. Tot dat 't café toch echt wou sluiten. Veel te vroeg natuurlijk voor ons! Dus nu gaan we gezellig komende Zaterdag in de Sauna een dagje samen verder kletsen en natuurlijk relaxen.



Maar 't heeft me wel aan 't denken gezet... wat puzzelstukje vielen nu op z'n plaats... Ja, als je dingen duidelijk wordt, kan ook heel lastig zijn. Want je weet nu eindelijk hoe je je kaarten zo kan hebben zo als je wil. Maar dan ook nog dat zo te zeggen tegen die gene is een tweede!....

Ik kwam er achter dat de polyman in mijn leven nu eigen veel beter tot z'n recht kwam in een ander kamertje van mij hart, maar wat voor mij dan een kleine verschuiving is kan voor hem natuurlijk weer heeeel anders of verkeerd aanvoelen. Toch wel een aantal dagen er over na gedacht hoe ik hem dat nu tactvol kan zeggen...
van luister eens ik moet je wat vertellen....

Toch de stoute schoenen aan getrokken en hem 't aan de telefoon vertelt, want zo iets delicaats kon ik niet over de chat bespreken! ik wou er zeker van zijn dat hij wist hoe ik er over voelde en dat er voor mij niet veel hoefde veranderd te worden, maar dat dat in mijn boekje eigenlijk onder een hele goede vriendschap staat. Want ik wou hem absoluut hier niet mee kwetsen, veel te bang dat ik hem kwijt zou raken.
Hij is nu een deel van mijn leven en mijn dag geworden al vanaf oktober vorig jaar praten wij elke dag.
en ik zou ook niet meer anders willen. Maarja hoe zag hij dat!... Gelukkig toch 't hoge woord eruit gekregen. en 't dan maar zo verwoord. Dat hij zo'n goede vriend was dat ik hem wou promoten van de vriend naar mijn Beste vriend ;) xxx Ja, want dat is wat ik wou. Ik wou hem als een goede vriend van mij. Daar voelde 't goed aan in mijn hart. Wat was ik opgelucht dat hij 't ook zo toch best wel aanvoelde en dat hij heel blij voor mij was dat ik nu een andere man graag in mijn hart wou sluiten. Maar als hij nog steeds in dat kamertje zat, was dat toch geen prettig gevoel een beetje een domper op mijn verliefheid nu.

Met 10 kilo lichtere schouders kon ik na dat gesprekje weer door en dan eindelijk gaan genieten van m'n verliefdheid voor mijn nieuw gevonden liefde. Ja, Nu is 't plaatje weer helemaal compleet voor mij!

My Precious ;) My love en Mijn Sjattie! de mannen die heel veel voor mijn zijn gaan betekenen.
Plus nu de vrouwen die er ook bij horen, mss is dat t wel wat al die tijd gemist had!  ;)

 xxx Kusss van een verliefd engeltje van haar roze wolkje zwevend met haar wederzijdse love! ;) xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten