maandag 7 april 2014

Ons eerste avondtuur samen.

Daar gingen we dan. Heerlijk dat ik de gelegenheid kreeg van m'n man.
Ik had er zo'n zin in en zo te zien hij ook.
In de auto aan een stuk gezellig gekletst. Zo nooit een moment van stilte, we wouden zo graag zoveel aan de andere vertellen, maar was ook omdat 't zo bekend in de oren klonk wat de andere ook had mee gemaakt.

Ik was blij toen we zo door Brussel reden, dat ik dit echt niet zelf hoefde te doen!
Bij 't appartement aan gekomen. m'n spullen mee genomen naar binnen en in de woonkamer neer gezet.
Want hij had 't opblaasbed mee genomen van thuis.. Dus ik nam aan dat ik daar op zou slapen. Maar niks was minder waar. Hij stond zijn bed graag af aan mij, zodat ik lekker door kon slapen in de ochtend als hij nog een half dagje zou werken.

Nog een lekkere kop thee gedronken met gedroogde steviablaadjes, zooo lekker.
En hij liet me zien hoe mooi hij gitaar kon spelen, samen ook naar muziek luisteren van oude Lp's heerlijk, zo werd 't al gauw tijd om te gaan slapen.
We gaven elkaar een knuffel en een klein weltruste kusje en gingen ons verzorgen zodat we konden gaan slapen. Zo kruiste onze padden ons nog eens, Steeds toch ff weer een knuffel en nog een kusje...
Voelde zoooooooo goed. van beide kanten dat merkte je meteen.
Hij is zo'n Gentlemen. Dat zag je ook niet meer veel bij alle mannen die ik kon ;)


De laatste kus voordat we Echt zouden gaan slapen was onze eerste echte kus!
Naar een innige omhelzing gingen we beide ons bed in en hoor ik uit de woonkamer "HEEEERLIJK!!!"
Ik antwoorde "Wat 't hele bed voor je alleen te hebben" Nee, zei hij "Die Kusss" Hmmmm

Ik ging in bed liggen, maar was best wel fris op de kamer. Probeerde manier om 't toch warm te krijgen. Me lekker in stoppen onder de dekens. De verwarming hoger draaien. muziekje opzetten om me te kunnen ontspannen. Maar door de kou, moest ik ook weer vaker naar de wc... Ik hoorde dat ik niet de enige was die niet kon slapen....
Na een half uur proberen, dacht ik zal ik even warm douchen of een kop thee vragen, want hij was toch nog wakker. Toen dacht ik ooh chips!,  ik moet m'n medicijnen nog innemen. Dus moest ik toch de woonkamer in voor een glas water te pakken.
Ik wilde de woonkamer in lopen en laat hem schrikken, hihi
Want hij wou op 't zelfde moment even naar de wc lopen.
Even een snelle knuff en gingen we ons beide kanten op.

Toen we elkaar weer tegen kwamen zag hij aan me dat ik 't koud had en wou me wel warm knuffelen Voelt zooooo goed in zijn armen... maar zo daar staan kreeg ik 't ook niet echt warm van.. al hoe wel ;)

Maar toen zijn we toch samen lekker op zijn bed gaan liggen...
Toen was 't toch echt duidelijk dat 't wedersijds was, dat hij net zo verliefd op mij was als ik op hem.
Even later konden we zo samen in elkaars armen in slaap vallen.
Met nog wat kleine onderbrekinkjes van wc, waar ik absoluut geen zin in had. Maarja probeer 't maar eens te negeren dat je naar 't toilet moet!

Dan snel weer terug, soms leek de tijd wel even stil te staan.
Of als we in slaap waren gevallen dat we ook in elkaars dromen waren.
's Morgens Samen lekker wat ontbijten en ging hij dan toch maar snel naar z'n werk.
Heerlijk nog in bad gegaan en nog even gelegen, na genieten wat er nu toch wel duidelijk was ontstaan...

Toen hij weer thuis was. lekker geluncht en van elkaars gezeldschap genoten.
Lekker wandelend door 't centrum van Brussel hand in hand.
Leuke souvenir gekocht van wie anders dan Manneke Pis!.
De tijd ging snel voorbij en was 't al weer tijd voor 't avondeten en daarna, naar huis te gaan.
Zo wou ik wel dat 't een heeeeele tijd mocht duren. Maar dit was 't begin van wat mooi's

Genietend van elk moment dat we nu samen mogen zijn!
Vooruit kijkend wat we nog allemaal gaan meemaken, samen en met onze partners.
Fijn dat we 't met z'n allen zo goed met elkaar kunnen vinden, en ons vrij voelen om over alles te kunnen mogen zeggen.

XXX Dikke knuff vanaf mijn rozewolkje, zwevend tussen Hemel & aarde ;) XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten