maandag 21 oktober 2013

Voelt als thuis komen...

Net een heel mooi Synergie weekend achter de rug dat mij heel goed heeft gedaan, Was mooi, Intens, Leuk, Geweldig! Gezellig, lekker gegeten en nog zoveel meer dat niet te omschrijven is!

Het was een weekend in een mooie Biologisch ja, Herberg/Pension hoe noem je deze setting waarin ik verbleef. Was een mooie tuin omheen en een kleine sauna en een pensiongebouw waar een keuken en grote eetkamer, waar jezelf mee gebracht drinken en lekkers kwijt kon. Met er aan een zitkamer om te Loungen.
Daarnaast was een mooi zaal die we gebruikte als meditatieruimte. Boven slaap gelegenheid en douches en wc's waar ik in een mooie zolderkamer heb geslapen.

Het weekend begon met een kennismaking met de groep voor dat weekend. Door contact te maken met verschillende mensen maar niet door de normale manier. Maar op de manier dat je met je hart keek en vooroordelen los liet. Waren oefeningen van laag drempellig nivo van Tantra. Nog zonder aanraking.
Dat maakt al indruk op me, want zo leer je mensen in een heel ander daglicht kennen.
Door de dag verschillende oefeningen. Was een mooi goed programma.


Het eten was heerlijk gemaakt. Dat je zo Biologisch en gezond zo lekker kan eten! er was steeds te weinig van alles ;P. Zo lekker was 't! lekkere salades en heerlijke aardappels met rozemarijn, Pompoensoep en pastasalades, allemaal lekkere nieuwe gerechten dat ik zo best vaker wil eten. Dat ik 't vlees of andere dingen die nu niet meer mag eten, niet miste. Eens kijken of ik hier ook Palmkool kan vinden ;) Ik had al van te voren per mail door gegeven wat ik niet meer mocht eten.
Ik ga zeker nog 't recept voor die bietensalade vragen en de perentaart was ook zo heeerlijk!

Het weer zat ook echt mee, Ik heb genoten! Maar 't heeft ook veel bij me los gemaakt!
Want je word je ook bewust van dingen, Je krijgt ook zo de tijd om over de dingen na te denken, of ze anders te bekijken. Dan worden me dingen duidelijk. Sommige heel mooi, maar ook dingen die je diep raken! Maar 't mag er allemaal zijn. Daar mag je jezelf zijn! Na 't eten een mooie film samen gekeken, "Session" Met Helen Hunt. Daarna met z'n allen over de film gesproken. wat 't met je deed.
Toen kwam de gelegenheid dat je je lekker mocht uitleven op de dansvloer,

Dance like no one is watching! 


Heeeeerlijk! Als je zag ook de mensen echt innerlijk genieten! geweldig was dat om te zien. 
Zo leuk verschillend ook gedanst, Vrolijk, snel, heeeeel langzaam of lekker tegen iemand lief aan ;) 
Goed gezweet en dan lekker douchen en de sauna in. 
Was zo mooi weer zelfs, dat we in onze blote kont gewoon voor de sauna op 't bankje in de tuin naar de volle maan hebben zitten kijken. Hoeveel dichter kan je bij de natuur komen. 
Ik heb met volle teugen genoten! Voldaan beetje laat naar bed. maar goed geslapen. 
De volgende ochtend was niet iedereen op tijd aan 't ontbijt. Wat weer zalig eten was. 
Ja en wat erna gebeuren denk ik maar in een volgend blog omschrijf. Want dat was nog al wat! 
Dat alleen al was me 't heel bedrag wat ik voor 't weekend had betaald waard! Echt! 

ik hoop dat je zo een beetje beeld had hoe mooi, echt "Mij" weekend was, niet van m'n man, m'n kinderen of fam. of vrienden, Nee. Echt een weekend van MIJ!!!

xxx ook van MIJ voor jou ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten