zondag 6 oktober 2013

Doe een stapje naar voren en een stapje terug!

Waarom gaat succes of 't beter gaan met je leven nooit in 1 stijgende lijn omhoog ? 


Maar 't lijkt meer op een trap en dan nog niet eens een roltrap!
Want je moet jezelf naar boven weten te werken.

En soms voelt die trap aan, als een trap onder je Kont! zoals deze week,
Begin deze week werd ik weer van 't roze wolkje AF! Getrapt!

Ja, met Polyamorie krijg je met meerdere mensen te maken, en dat kan 't soms aardig ingewikkeld maken.
Je moet met alle mensen er in rekening houden.
En op de pas van de langzaamste dingen tot uiting brengen.

Ik wil hem weer heeeel graag zien natuurlijk, maar moet even een pas op de plaats maken.
Dat is misschien niet zo leuk, Maar ik doe 't met Respect ook naar de ander toe.
Ik vind 't al helemaal geweldig dat ik hem niet al helemaal kwijt ben.
Ik heb alle tijd en geduld die zij nodig hebben, zolang ik contact met hem mag hebben.
Dan ben ik heel respectvol en flexibel. Met mij kan je dan vele kanten op

Ik wil hem alleen in mijn leven houden! Hoe dat maakt nu niet zoveel uit.
al is 't maar als vriend.
En ook al vind ik 't dan jammer dat 't niet zo is dan dat wij gehoopt hadden,
Ja! 't leven loopt nu eenmaal niet zoals we meestal gepland hadden ;)




Maar 't past helemaal in thema van mij wat zich deze maand heeft ontwikkelt bij mij!
En dat is "Rust" in alles komt dat nu toch weer terug, dat schijnt 't kernwoord te zijn.
Even weer tijd en aandacht voor mijzelf! Rust in m'n hoofd krijgen, Rust in m'n leven terugkerend.
Rust! heerlijk relaxen, Genieten van even helemaal niets doen.
Of heerlijk te ontspannen.

Zo ga ik 19 / 20 okt op een Synergie Lounge weekend. Door Joep en Marlene Timmer
Met workshops Tantra, en lekker Loungen of heerlijk de sauna in.
Echt een weekend om weer helemaal tot jezelf te komen.
Met een overnachting daar. Dat word genieten!

En denk dat dat dan van harte welkom is zo aan 't einde van de Herfstvakantie ;)

Maar zo kan ik alles even opnieuw een plekje in m'n hoofd geven,

Out with the old and in with the new! 

Zo heb ik m'n handen weer vrij om al dat moois wat mij kant nog op komt vast te pakken.
Ik ga dus weer genieten deze maand. Want ik ben 't waard, Ik mag me weer gaan verheugen op de mooie dingen des levens. Heeerlijk!

xx van een tot rust komend engeltje xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten