vrijdag 25 oktober 2013

Een hergeboren engeltje...

Wat me de morgen van m'n Synergie Lounge weekend stond te wachten kon ik nooit van te voren heb durven geloven.....



Na een wat kortere nacht ;) en een verantwoord ontbijt, gingen we weer naar de Meditatieruimte toe. Waar deze mooie instrumenten klaar lagen. Ik was helemaal verwonderd wat ze daar me zou gaan doen. Er om heen allemaal matjes en kussentjes en mocht een lekker dekentje meenemen om over jezelf heen te leggen, zodat je comfortabel en lekker knus en warm lag, zodat je je goed kon ontspannen. 

We gingen met 't hoofd naar 't midden liggen. Want dan kon het 't beste bij je aan komen. Deze klankbeleving. Werd eerst in 't kort wat vertelt wat er op 't programma stond en een korte uitleg. Ik dacht ik zie 't wel en ging heerlijk ontspannen liggen, Geen idee wat ging komen. 

Ze liet je eerst ontspannen worden, door je met haar rustige stem een beetje verder weg te laten zakken. Was niet erg dat je in slaap zou vallen. Laat dat dan maar gebeuren. 
Toen er een serene rust was. Begon ze met de instrumenten stuk voor stuk rond te lopen. 
Die klanken waren zo mooi dat ze van alles in mij opriepen. maar ook de stiltes er tussenin.
De eerste was een soort trom, dat oerklanken maakte om je zo nog verder in je ontspanning te helpen. En zo in contact met jezelf te komen. Ik luisterde aandachtig naar de geluiden, dan weer dichterbij en dan weer van verder af. 

Zo kwam er door mijn innerlijke stem een dialoog opgaan met mezelf. 
"Het lijkt net als de klanken verderaf zijn of ik ze kwijt raak" dacht ik. 
"Nee, Je raak me niet kwijt, Ik ben altijd hier voor je geweest" zei m'n innerlijke stem.
"Je bent alleen even weg geweest van jezelf opzoek naar iets buiten jezelf wat hier binnen al die tijd was" Net of ik iemand weer toen zag die ik zolang heb moeten missen. Als ik weer aan kwam op een vliegveld. En ontvangen werd met open armen door mezelf en m'n innerlijke kind. Ik heb ze met zo veel liefde in m'n armen gesloten, dat 't me te veel werd en er gelukstranen me over de wangen liepen... 
Zo'n mooi gelukzalig gevoel, zo intense liefde. Net als toen mijn dochters na mijn bevalling in mijn armen mocht sluiten. Dat ik op dat moment intens en compleet gelukkig was! 

"Ja je bent weer thuis, fijn om je hier weer bij mij te hebben" zei m'n innerlijke tegen mij. 
"Je was een tijd niet huis, zo kon je niet ontvangen wat je zocht. Want je was er niet. 
Net als een postbode een pakketje wil afgeven op een adres waar niemand thuis is. 
Daarom bleef jij maar door zoeken naar dingen waar naar jij zo verlangde". 

Ik heb dat weekend weer geleerd dat 't allemaal begint bij jezelf. Ik moest eerst weer mezelf lief hebben, accepteren hoe mooie vrouw ik ben. En dat ik mezelf alles kan geven wat ik nodig heb. Om een compleet gelukkig mens te zijn. Van uit daar, kan ik dan ook weer mijn liefde geven aan andere. 

Zo zag ik in andere geluiden ook beelden voorbij komen van mijn leven. En storm van mijn slechte tijden hoe sterk ik daar nu uit ben gekomen en dat die nu voorbij is. Dat ik mijn berg heb beklommen, Helemaal naar de top! Van mooie geluiden die leken op muziek, waarop ik met m'n man heb gedanst en een geluid dat me nieuwsgierig maakte. Waar ik speels met m'n kinderen verstoppertje aan 't spelen was in mijn gedachte. Ook van JA Ik ben er! Ik voelde me als herboren, in een veilige en welkomme plek. Ik mag nu genieten van mijn overwinning! Ik mag nu al 't goede weer ontvangen. 
Zo zag ik ook overvloed in verschillende gebieden in mijn leven, van Energie naar de liefde naar gezondheid. Waar ik allemaal zo naar verlang! Het gaat er nu allemaal aan komen voor mij! Heerlijk dat ik daar heb zitten janken van blijdschap naderhand. Dat ik haar gewoon moest bedanken uit de grond van mijn hart. Heb ik haar een knuffel gegeven en vertelt met bibberende stem wat 't met me deed en hoe 't mij diep heeft ontroerd! Dit was een heel mooi geschenk al om te mogen ontvangen. Het begin van vele. 

xxx van een overwinnend engeltje... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten