zaterdag 24 november 2012

Nieuw pril begin...

Ze zijn er weer... Vlinders vliegen weer in mn buik, dit engeltje druft weer een beetje toe te geven, 
dat ze weer op een "Roze wolkje" zweeft. Eigenlijk wil ik t van de daken schreeuwen 

"IK BEN VERLIEFD!!!" 


Maar m'n verstand zegt ook, want nog even kijk t even aan. Ik wil niet dat je je pijn doet of weer zo'n klap maakt van teleurstelling. 

Maar m'n hart zegt, Geniet ervan met volle teugen, want hij is ook gek op jouw. Er is een toekomst voor jullie Poly liefde... 

Hij is helemaal wat ik zocht... Net of m'n beschermengeltjes mijn verlanglijstje hebben gevonden voor wat voor man ik nou zou tegen willen komen en hem gezocht hebben. 
Het heeft hem ook als de bliksem getroffen. 
Ik heb hem op een Polyamorie Cafe ontmoet. 

En bekende van mij organiseerde die en ik vond 't leuk om haar weer te zien.
Maar ik was eigenlijk helemaal niet opzoek daar. Want ik wou niet alleen gaan geen zin in.
Wist niet wie ik zou tegen komen en had geen zin om daar in mn eentje te staan.


Toen ik binnen kwam zag ik hem staan en dacht "hè de leukste is weer van t restaurant zelf"
Maar toen ik hoorde dat t haar man was, dat verandere de zaak


Het was zo'n Super avond! alleen als je iemand meeneemt ben je daar ook afhankelijk van.
Dus ik wou blijven ;), maar mijn vriendin wou naar huis.

Hij heeft  gelukkig nog ff de stoute schoenen aan getrokken en mij dag komen zeggen.
Want hij deed niet mee met de gesprekken, want hij was ook helemaal niet op zoek.
Hij was de man van die gene die t Cafè organiseerde. En stond achter de bar lekker verscholen.
Maar hij vond t jammer Dat ik al ging. Ik ook.

Toen ik weer thuis was, begon ik te denken, want een leuke man. Ik voelde me meteen bij hem op z'n gemak. De korte tijd die we elkaar maar ff hebben gezien.
Maar hij zei mij dat ik èèn van de weinige vrouwe was die hem ook al nonverbaal heel erg aansprak!
Gelukkig trok hij een paar dagen later de stoute schoenen aan en heeft mij een email gestuurd.
Uit het oog van t organiseren van t Cafè en even informeren of ik goed was thuis gekomen en leuk dat IK! er was, zo stond t toen in zijn mail. "leuk dat JIJ er was"
Ik vond hem al leuk dus dacht ik al gauw van mag ik hier wat achter zoeken???

Maar hoe verder ik las de mail, hoe meer m'n hart een sprongetje maakte. Yippie hij bedoelt echt mij!!!
Het is niet een globaal mailtje met een titel dat hij naar meerdere stuurde om te kijken hoe ze t Cafè vonden.
Dat had zijn vrouw al gedaan. Nee hij wou echt MIJ!! beter leren kennen.
De kriebels de spanningen... maar ook nu de onzekerheden nog in t begin.
Want ik wil dit mooie gevoel niet meer kwijt en hem ook niet.
Want we hebben niet meer op gehouden met praten vanaf die mail.
Heb ik met hem gesproken. over van alles en nog wat. en t word steeds leuker en beter ;)

We hebben onze 1e date gehad, was geweldig. We liggen elkaar goed.
Heerlijk onder 't genot van lekker eten gekletsen, en voel me zo lekker bij hem
En 't is eens gelijk. Hij ook. Ik zit ook de hele dag in zijn gedachte.... Heerlijk
Zo sturen we dan berichtjes naar elkaar.

En kijk uit naar de volgende keer dat ik hem nu zie, Overmorgen!!! Yippie
Kan niet wachten om hem een knuffel weer te geven, en een kus ;)

Heerlijk weer zwevend op mn Roze wolkje.
xx een verliefd engeltje...



1 opmerking: