maandag 12 november 2012

een goed gesprek.

Ja wat een goed gesprek al niet kan oplossen of voor goede dingen weer kan zorgen. 

Al is 't een gezellige avond ;), zoals afgelopen vrijdagavond in 't Polyamorycafe in Weert.
Was 't erg gezellig weer om daar met "Like minded" mensen over Polyamory te praten.
Maar de Gastvrouw had er nu ook een andere draai aan gegeven, om ook eens te kunnen ervaren hoe t is om 't communiceren zonder woorden, waardoor je dan anders opeens met elkaar omgaat.
Als je dan geen woorden meer hebt om je je zowat achter te verschuilen zou ik haast zeggen, want lichaamstaal is dan toch een stuk directer en eerlijker vind ik. Was erg leuk om 't eens te ervaren.
Maar moeilijk om hier te omschrijven, want 't was.... zonder woorden ;)
Je had er dan bij moeten zijn om dat te zien. Dus als je de mogelijkheid hebt, zeker een aanrader.
Ja en zo kom je ook nog eens mensen tegen ;), Oude bekenden altijd leuk om weer terug te zien maar ook nieuwe mensen te leren kennen en mensen die je eigenlijk al een tijdje online kent... en er daar achterkomt He dat ben jij. Leuk om ze dan eens in real life tegen te komen. Dus altijd leuk.

Maar ik heb ook een goed gesprek gehad met m'n ex Polypartner gehad, na een perioden van even rust...
Zien we toch dat we elkaar weer opzoeken, maar nu als gewoon vrienden. Ja de laatste keer toen 't te hoog op liep na m'n laatste blog, toch een reactie van hem los gekregen en 't hoge woord er uit gekregen, en zo in gezien dat 't zo niet verder kon. Want zo waardeloos als ik me voelde, wou ik er wel alles aan doen, om me weer beter te voelen. Wat dan ook niet makkelijk is meteen. Maar als je maar bewust dan in de goede richting dan weer kan gaan. Dat is dan altijd weer een stap in de goede richting. Als je begrijpt wat ik bedoel .
Of dat je meestal maar die rot gevoelens kan oplossen, met die gene die ze veroorzaakt heeft.
Heeft me toen ook wel goed gedaan om toen nog met hem te praten alleen. Ook al zag ik er als een berg tegen op, met een brok in m'n keel en de tranen in m'n ogen. Maar daarna voelde m'n schouders wel 10 kg lichter. En had ik er eindelijk rust mee, zodat ik 't eindelijk los kon laten.
Dat voelde toe de volgende dagen wel veel beter, wat een opluchting eigenlijk.
Ik had mezelf verlost van al die rot gevoelens, had ik 't gevoel.
En zo kon ik er weer heel anders tegen aan zien. En zo ook weer de handen vrij voor de rest in mijn leven.

Waar ik nu weer met een goed gevoel aan begonnen ben. Nu die extra tijd dat ik over heb, weer aan dingen aan t besteden ben, waar ik anders weer minder tijd voor had. zoals mijn lieve mannetje xXx.

Gelukkig weer goed door mijn Polydip heen gekomen, en nu benieuwd wat er nog meer op mn pad gaat komen...

xx Een benieuwd engeltje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten