zaterdag 23 juli 2011

Ja, ik praat. =D

Door 't vele praten van de laatste tijd, heb ik gemerkt dat ik daar behoefte aan heb, Dat er ondertussen binnen in me zoveel zat op gekropt dat er uit wou. Dat toen ik begon met praten drie a vier weken terug uit uiterste noodzaak, dat er wat los in me kwam. Allemaal dingen die toen los kwamen en t opeens duidelijk werd, een groot gevoel van opluchting dat dat naar buiten nu kwam. Net of er iets al heel lang zat opgesloten, dat nu vrij gelaten word. Dat vond ik raar om te ervaren, want ik ben niet echt een stil persoon en praat ook best veel met mijn man en vrienden, Maar ik heb ook gemerkt 't afgelopen jaar, dat verschillende mensen, verschillende dingen in je kunnen triggeren.  Dus hoe zeer sommige mensen ook zouden proberen, dat ze sommige dingen in je niet gedaan krijgen, en de andere hoeft 't maar te zeggen of te proberen en 't is gedaan.
Zoals mijn eigen lieve mannetje zo mooi vorig jaar zei ;)

 "ik heb altijd al geweten dat ik je niet alles kan geven wat je gelukkig maakt"

Zo ben ik afgelopen week heerlijk veel aan 't praten over van alles. Zodra ik maar even de behoefte had om te praten dan was hij daar. Een nieuwe hele lieve charmante man die een goede 3 maanden geleden in mijn leven is gekomen, waar ik nu heel graag mee praat, waar ik nu heel graag tijd mee door breng. Als eerste gewoon als vrienden. Maar nu door zoveel met elkaar gepraat te hebben en tijd door gebracht. Krijg ik 't gevoel dat ik me steeds meer compleet door hem ga voelen.
Heerlijk een klankbord voor iemand te kunnen zijn, Maar ook dat hij er een voor mij wil zijn.
Zo tot in de late uurtjes van de avond gezellig praten met elkaar, maar ook voor elkaar daar willen zijn.
Want 't is fijn dat je niet alleen maar mooi weer hoeft te spelen maar over alles mag praten, met een lach en een traan. Er word een behoefte vervuld nu, die schijnbaar al heel lang niet vervult was, Heerlijk voel ik me door al die aandacht, ook al is t dan online. Zo de kleine genietmomentjes door de dag dat er een grote glimlach op m'n gezicht komt, van daar is weer een dm'tje, smsje of een MSN berichtje, even je wat zeggen. Dat ik ook, als ik behoefte heb om hem wat 't zeggen dat dat mag, en dat hij mij 't laat weten dat hij ze ook leuk vind door ze te beantwoorden. Zo ga ik nu weer hier blij door m'n dagelijks leven, 't geeft me net dat beetje extra energie dat ik nodig heb om alles weer hier in goede banen te leiden. Dat ik 't gevoel had om weer overnieuw te moeten beginnen, is dit dan toch een heel mooi nieuw begin. Een heel goed funderingen voor een mooie toekomst. Ik merk zo wel hoe belangrijk communiceren voor mij is, en dat er toch nog mannen zijn die net zo geweldig zijn als mijn eigen man ;).

XX Een praat graag engeltje ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten