vrijdag 8 juli 2011

Ik weet t even niet meer....


Zo hier zijn we dan weer, even nu in een periode van "ik weet 't even niet meer" want ik weet ook niet hoe 't nu verder gaat lopen, Ik wil dan wel weer dingen ondernemen. Maar weet niet of 't nog veel nut heeft. En wat ik dan nu t goede is om te doen. Alles voelt dan wel of 't verkeerd uit loopt. Er gebeuren nu ook wel weer wat goede dingen in mn leven, maar dan ook weer weet ik niet hoe dat dan gaat lopen. Net of ik er niet echt meer in vertrouw dat dat goed gaat aflopen, ik wil 't wel, maarja. Net als mijn man Hub zei,
 "ja anders wist je ook niet hoe dingen gingen verlopen, maar toen maakt je er niet zo'n zorgen over. Toen vertrouwde je er gewoon op dat t goed kwam".
 Ja, wat goed nieuws in mn leven is weer wat ik nodig heb. Ik krijg dan wel weer kleine goede tekentjes binnen in mn leven, maar nu worden ze nog een beetje over schaduwt door vorig week. Ik begin dit weekend maar met wat leuks voor mezelf te gaan doen denk ik want mijn plannen die ik had gaan ook denk ik niet door, doordat ik al een tijdje niks van mijn Poly liefde heb gehoort of vernomen. Ik moet nog even geduld hebben, hoor ik dan wel van andere, maar dat wil niet zeggen dat ik ondertussen maar mijn leven in de wacht moet zetten. Ondertussen weer wat meer contact met m'n 1e crush, die dan toch als een rode draad door mijn Poly bestaan blijft komen. Hier weet ik 't ook even niet, ik voel nog altijd van alles voor hem, maar hij moet er eerst uitkomen wat hij nu wil. Ik wil dan niet te happig lijken. Want hij is dan nog altijd mijn alles in 1 plaatje wat ik dan voor ogen heb van een Polyliefde. Dus ik begin met alles (heb ik t gevoel) nu nog een keer van voren af aan, opnieuw met opbouwen. Want nu proberen te reparen wat stuk is, blijf er toch een zwakpunt in, als de fundering dan niet goed is, kan je er niks goeds opbouwen. En dan ben ik ook soms best radicaal in dingen, als ik ze doe, dan wil ik 't ook goed doen. ;)

"You can fix a mirror when it's broken, but You'll always see the cracks in the reflexion." 

Ik begin weer met een blanco vel papier en kijk waar dit nieuwe stuk van mijn leven mij heen gaat brengen. 
spannend maar ook wel weer onzeker en beangstigend, maar moet er vertrouwen in hebben en fijn gevoel dat als ik zou vallen dat ik dan opgevangen word door mijn steun en toeverlaat mijn man Hub. Bedankt schat dat jij daar voor mij bent als ik je nodig heb. Want jij bent mijn basis. Die we de laatste tijd ook weer heel goed samen aan 't verstevigen zijn. Maar ook heerlijk om te weten dat ik steeds meer vrienden hierin krijg waar mee ik dit kan delen. Op naar betere tijden. De aanhouder wint en wie weet hoe ik me dan volgende week woensdag voel? Want ik mag toch wel een beetje blijven hopen dat mn 1e Crush mij meer als leuk vind, Maar ik denk als ik dat helemaal moet gaan omschrijven dat dat weer een heel nieuw blog word zolang is t dan ;) en misschien doe ik dat ook wel, maar wacht 1e volgende week woensdag af, want afgelopen woensdag ging t niet door, want t regende dus konden onze kids dan niet spelen in de speeltuin waar we ons dan zouden zien. Keep your fingers crossed for me. And I'll hope for the best ;)

XX een engeltje die nog een keer van voren af aan te beginnen. Met alles erop en eraan. 
Ik zal er komen. A Quiter never wins, and A winner never Quits. 
And I'm A Winner!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten