woensdag 30 juni 2010

Mijn nieuwe verslaving.

Nu weer even verder, gaan de ontwikkelingen voor mij in sneltrein vaart. Het spreekwoord 2 vechten om een been en de 3e gaat er mee heen, is nu een beetje van toepassing. Want het is geen 1 van 2 geworden van de mannen die ik eerst op het oog had. Mij is nu het zelfde overkomen als mn man. Pats Boem Raak. Die is het gewoon en niet van we zien wel, of moeilijk doen. Of het stiekem hoeven te doen, voor zijn vriendin.

De man die ik nu ben tegen gekomen is het gewoon helemaal, we zijn echt verliefd. Meteen vanaf het begin goed raak. Ik kon hem al even, maar ja door de crushes op de andere 2 heren en dat hij het nog zo druk had met zn werk wat nu vooral in het seizoen is. Lette ik er niet zoveel op. Vond hem wel meteen een erg lekker ding, maar toen we eindelijk elkaar te pakken kregen op MSN, hebben we ook zowat 3 dagen aan een stuk met elkaar gepraat en het ene klikte nog beter dan het andere, we gingen er met de minuut meer naar verlangen om elkaar te zien. Elke dag mogelijkheden bekijken van kan ik je niet even zien. Steeds even weer verder praten ook al moest hij werken elke min die hij had voor me, kreeg ik. Zoooo veel voor iemand kunnen gaan voelen voor iemand in zo'n korte tijd. ik wist niet dat het mogelijk was. Want de 1e keer met mn man was nou niet echt liefde op het 1e gezicht. ;) maar dat is een heel ander verhaal.
Maar dit wel van beide kanten. When we collide sparks fly. Net als m'n man en zijn vriendin. Dat heb ik nu ook gevonden. Meteen weten dat dit hem is waar ik al die tijd naar heb gezocht. Hij is het die gene uit mn dromen.
Het lijkt wel of mn beschermengelen mn verlanglijstje hebben gevonden en daarmee hem gevonden hebben.

Ik ben echt helemaal hotel de botel verliefd op Jan Staff. Hij is het helemaal voor mij. Mijn schat. Hij is zoveel nu voor mij en word alleen maar meer met elke dag.
Ik wist dat er lieve mannen rond liepen naast mijn man, maar dat ik nog een keer de hoofdprijs zou winnen in de liefdesloterij had ik niet durven dromen. Dus die droom is nu ook uit gekomen, we kunnen gewoon niet meer zonder elkaar, wat soms wel lastig is :P, maar het gaat ons helemaal lukken.

Ik straal weer als een gloeilamp. Ik kan de hele dag wel over hem praten. Ik ben helemaal blij en in de wolken als ik even een berichtje van hem lees een smsje, even zn stem hoor aan de telefoon. Of hem even op de webcam zie. Hij zei ook zo lief "ik denk dat ik verslaafd aan u ben" ja, en ik ook aan hem. Hij is zooo lief en het is zoooo'n lekker ding, hij is helemaal perfect voor mij. Mn vriendinnen zien het ook, dat ik weer helemaal lekker in mn vel zit. Ik voel me als een verliefde tiener. Mijn zoektocht is over ik wil Jan als mijn mannetje en alle andere kunnen gestolen worden. Wij gaan een hele mooie tijd samen te gemoed.

Maar ik hou ook nog heel erg van mijn eigen echtgenoot, vooral omdat mijn allerliefste mannetje me de ruimte geeft om hier heerlijk van te kunnen genieten en het me van harte gunt. Omdat hij weet hoe goed het kan voelen. Zo geven wij dus nu ook liefde aan elkaar en vinden het heerlijk om de andere zo van het leven weer te zien genieten, naar zo'n moeilijke tijd die we nu hebben gehad.

Dus ik mag nu open en eerlijk zeggen, Jan Ik Hou van jouw Schat, of Hoe u het graag hoort, Ik zie u graag. ;) en wel super graag. XXX Angel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten