maandag 14 september 2015

Een bijzonder verjaardag's weekend

Eerste weekend van September ben ik jarig.
En omdat m'n man de week er voor altijd jarig is, vieren we 't in 't weekend er tussenin.
Dit jaar was dat net een dag voor mijn verjaardag.
Wat ik ook wel leuk vond, want de afgelopen jaren was dat altijd bij zijn verjaardag.
M'n man z'n lief kon dat weekend niet, dus mochten die 't in 't weekend ervoor op een zondag samen vieren.
Ik ben toen op deze laatste heerlijk warme zomerdag met m'n meisjes en mijn lief naar 't E3 strand geweest.
Het was een dag uit duizend en een dromen!
Zoooo mooi, die dag.
En niet alleen voor mij, maar ook voor m'n meisjes. Die hadden 't zo naar hun zin!
Dat maakte mijn moederhart blij.
Ik vond 't heerlijk dat mijn lief zo ook m'n meisjes wat beter kon leren kennen en zij hem.
Ja, laatste dag van de grote vakantie zoooo goed gevierd, heeeerlijk gewoon :D

Toen wat aan de late kant thuis, dames in bed en nog even na genietend wat gedronken met m'n lief en m'n man, die toen ook net thuis was.
Heerlijk zat dat, tussen mijn mannen op de bank.

Het volgende weekend zouden m'n man en ik onze verjaardag gaan vieren,
Ik had die week wel m'n werk klaar liggen, want 't huis zag er niet uit!
Dus eerst m'n huisje weer uit die vakantie chaos halen.
M'n lief zei dat hij dat weekend op een rommelmarkt zou staan
en dat we daar spullen aan konden doneren, want de opbrengst ging naar een goed doel.
Dus ik toch in m'n opruim sfeer, meteen alles wat ik tegen kwam wat weg mocht in een big shopper gedaan. ondertussen al 3 vol staan, dacht m'n man dan ook nog even mee te doen.
Door 3 dozen die nog achter in de bijkeuken stonden mee 't geven.
Mijn meisjes natuurlijk ook 't speelgoed wat ze niks meer mee deden in een tas te stoppen, mochten ze wat willen van de rommelmarkt. Dan eerst wat oude spullen weg doen om plaats te maken!

Zo gelukkig verliep die week alles toch wel volgens schema, om alles op tijd zo te hebben voor 't weekend, om zaterdag onze verjaardagen goed te vieren.
Was gezellig, familie en vrienden over de vloer te hebben.
En mijn twee mannen daar :D Heeerlijk!
Ik en m'n man zijn weer flink verwent geworden!
Ik ben zooo blij met alle lieve en mooie kadootjes die ik heb gekregen.
Maar m'n lief en m'n man.... Ja, die hebben ook op kadootjes gebied mij toch wel heeel erg verwent!
Mn lief zou die avond blijven slapen, want de rommelmarkt was dicht bij ons in de buurt.
Zo verzon ik maar allemaal redenen waarom hij dan maar beter bij ons kon slapen ;)
De verjaardag's visite was al lekker op tijd de deur weer uit.
Ook doende voor dat er nog door gingen naar een volgend feestje.

Hmmmmmm daar zat ik dan weer met m'n twee mannen op de bank!
Mijn genietmomentje
Het was dan alweer 12u! Hieper de Piep Hoera voor mij :D
En dan m'n beide mannen die mij dan met een dikke knuffel en kus kunnen feliciteren!
Mooier had mijn verjaardag dan niet kunnen beginnen.
M'n man ging naar boven naar bed en m'n lief bleef slapen op onze 2 persoons slaapbank.
Ik nog lekker bij hem geleggen, ja zo vaak vindt je niet zo wat lekkers op je eigen bank ;)

Zo fijn hem dan daar te hebben liggen.
De volgende dag was m'n lief al optijd naar de rommelmarkt vertrokken.
Ik even lekker op m'n gemak wakker kunnen worden en toen aankleden voor over de rommelmarkt te kunnen struinen.
HAHAHA en wat zie ik als ik m'n lief gespot heb op de rommelmarkt achter z'n kraam.
Hij met een grote rode wollen pruik op! hihi ja, wat een figuur ook hè. Heerlijk zijn humor.
Volgens mij noem ik dan maar soms Raggedy Ann, zoals de pop van vroeger.

Zo veel leuke en mooie en erg bruikbare spulletjes gevonden.
Dat we ook met een goede buit naar huis gingen.
Maar was wel speciaal dat ik daar ook met hem even er overheen was gelopen.
Zo lief ook van hem, om sommige dingen voor mij te kopen die ik mooi vond.
Maar eigenlijk niet meer binnen mij budget paste.
Mijn gulle verwenner is hij dan echt wel...
Op verschillende gebieden... ;)

Ik heb m'n verjaardags weekend mooi met m'n man en kinderen dan leuk kunnen afsluiten met gezellig uit eten te gaan. Hij had een barbecue restaurant uit gekozen.
Want met mijn beperkingen vindt ik t ook wel fijn dat ik zo precies mag samen stellen wat ik dan kan eten. En niet steeds hoeven te vragen of zeggen tegen de ober waar hij dan allemaal op moet letten, of wat ik niet mag eten.
Ja, moe maar voldaan weer thuis. Dit was een mooi, leuk, gezellig maar ook best wel een emotioneel intens weekend voor mij en dan ook wel voor m'n beide mannetjes...

Afgelopen weekend was mijn man naar zijn lief met de meisjes.
Dus gekeken of ik dan naar mijn lief kon.
En hij had nog niet veel op de planing staan.
Zo lekker dan samen t weekend door gebracht.
Zalig, dat we zo t hele weekend aandacht aan elkaar mochten besteden.
Zonder op de tijd te hoeven letten, want wat er dan eigenlijk op de planning stond zijn we niet meer aan toe gekomen ;)

Weer een weekend dat we niet snel zullen vergeten....
xxx knuff van een verwent engeltje xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten