donderdag 20 augustus 2015

Te mooi om waar te zijn....

Ja, hou 't teiltje of zeemleer maar bij de hand! Want als je denkt dat je al eens een zwijmel roze wolkjes blogje van me hebt gelezen, dan heb je deze nog niet gelezen ;) XOXOXOX
En Ik vindt 't HEEEEEEEERLIJK! 


Je hebt vast wel eens gedacht "Dit is te mooi om waar te zijn"
En meestal is dat ook zo 't geval!.....
Maar ik was nog altijd daarna op zoek! 
Ik heb 't maar opgeven, want dan denk helemaal lekker de uitzondering op de regel gevonden te hebben. :D 

Wat ik nu zoooooo fijn, met m'n lief mag opbouwen lijkt gewoon te mooi om waar te zijn!!! 
Vinden we allebei, we hebben wel eens van die momentjes gehad...... 
Van oooooh dat gaat de andere vast niet zo leuk vinden als ik dat doe, of dat zeg!
En nee hoor. Vol verbazing vindt hij dat dan ook weer zo lief of leuk of meedenkend, of wat dan ook voor goeds :D 
En van de andere kant ook! Het wordt alleen maar met elke dag Mooier! 
Echt 't gevoel van "Samen" echt wat mogen opbouwen met z'n 2.....*zwijmel*....
Ook omdat we eigelijk elkaar kennen nu al zowat 2 jaar.
Dus de vriendschap was eral, en zo ook de vertrouwensband. 
Het is alleen maar nu veeeeel mooier geworden. 
Soms vinden we er geen wooorden of emotiecoons voor, HOE MOOI! 
Hihihi Heerlijk als die dan zegt! "we lijken zo wel 2 van die verliefde Guppen!"

En alles zit ons nu gewoon eens mee! 
Alles gaat de kant op die wij willen! 
We hebben 't beide! nog nooit zooooo fijn gehad met een lief! XXX
Dit is Echt, een New Higher level van onverantwoordelijk lief hebben! 
Alles blijft heeerlijk wederzijds, wat de andere dan er van vindt voor heerlijke gedachte...
dan zeggen weer voor de zoveelste keer... "Ja, das geheel wederzijds mijn lief, ik voel dat goede ook!"
Hihihih (ja, we lachen ook veel samen ;) 
Ja, en ook dat is weer wederzijds! Saai hè, zegt hij dan soms.
En ik, "Nee hoor, Ik vindt 't Heeeerlijk"  *zucht*

Ja, zo weet ik niet waar ik allemaal moet beginnen, Alles is gewooon heeerlijk!
We hebben nu een goede maand echt 't gevoel een mooie polyrelatie te zijn begonnen.
Of hoe lief hij dat zegt "vanaf onze echte liefdeskus"
Want ik vroeg hem, toen hij nog op vakantie was....
"Ja. vanaf wanneer vindt jij 't nu echt 't begin van een relatie ?"
Ja, echt vanaf 't moment dat ik in zijn armen was en onze 1e kus kreeg van hem, hmmmmmm
dat was de 18e juli, das nu dus een heeeel mooie getal voor mij :D

Al die mooie dingen die we zeiden dat we nu konden gaan doen, sinds onze 1e weekend samen
(zie vorige blog;)
Een paar hebben we er al van kunnen doen, Maar de lijst word als maar langer en langer en langer.....*zwijmel*
Want dan hebben we het weer over wat nieuws, of dan horen we in gespreken met andere dingen.
Dan is 't van HEY! dat kunnen we dan ook op ons lijstje van mooie dingen samen doen zetten.

Ik zou hem wel ELKE DAG! willen zien en hij mij ;)
Want we missen elkaar al vanaf 't moment dat we niet meer bij elkaar zijn.....
Ookal schept dit nu heeeeeele leuke gelegenheden ook wel voor m'n man.
Want zo is 't geen enkel probleem meer als hij naar zijn vriendin wilt gaan.
Dan ga ik graag naar mijn lief toe..... *zucht*
Hmmmm al is 't maar uren in elkaars armen liggen, elkaar strelen, kussen, lieve woordjes toe fluisteren......, of op heerlijke muziek samen schuivelen en luisteren.
Nu ook door de dag met elkaar op de App.... :D
Ja, zo heb je dan toch een beetje 't gevoel dat we blij elkaar zijn....
Of s'avonds bellen, om maar weer z'n stem te horen.

Maar ik dwaal af...... ;)
Ik heb nu met m'n man afgesproken, voordat hij helemaal GEK! van ons wordt :P
Dat ik hem dan voor nu 1x per week op een avond door de weeks mag zien, minst we elkaar niet al 't hele weekend zien :D
Zo houden we toch rekening met elkaar, maar wat wil je nu ook, als je vrouw weer als een verliefde bakvis door de dag zwijmelt...
En zo denk ik er ook natuuuuurlijk aan, dat ik m'n eigen mannetje zijn Qualty Time geef ;)
Want, ik moet hier door niet hem of m'n meisjes uit 't oog verliezen!
Zo kan alles een beetje z'n lekkere plekje gaan zoeken, wat ik allemaal aandacht wil geven in mijn rosekleurig leventje weer :D

Want wat maakt 't Dubbel lekker is......Dat ik morgen al een maand PIJN VRIJ ben!!! Yeeeah!
Heerlijk!!! dus, ik denk dat ik die andere controle maar af zeg... genoeg ziekenhuizen gezien de afgelopen jaren!
Ik ga dan wel weer braaf om t half jaar naar mn huisarts, mag hij kijken of t nog goed zit.
Ik voel me geweldig, mag m'n conditie weer gaan opbouwen.
En ik ben nu echt weer gelukkig! Met Mijn Leven!
Echt Trots wat er allemaal nu voor moois in zit.
Ik mag elke vrouw in mij, weer de aandacht geven, om zo m'n behoeftes op verschillende vlakken zo weer te voldoen!
De Moeder, de vrouw, de dochter, de vriendin en Angel zelf niet te vergeten ;)
Ja, dit is echt iets waar ik wat mee kan!

xxx knuff van dit gelukkige Polybofkontje, die haar leven weer Helemaal ziet zitten! xxx
;) Het is weer Dolfijn om mij te zijn :D 


1 opmerking:

  1. Owwww wat n lief blogje mmmmmm kusjes van die andere verliefde gup :-)

    BeantwoordenVerwijderen