zondag 26 augustus 2012

.....

Hoe? Hoe moet je nu iets loslaten waar je nu meer als een jaar zo intensief van hebt gehouden en nu in eens voor altijd veranderd is... Ja de kogel is door de kerk.
En ik stond aan 't korste verwachte eind. Hij gaat met haar wat monogaams opbouwen.
Ik wil hem niet kwijt uit mn leven. ook al heb ik tegen de vorige gezegt dat ik ze nooit meer wil zien!
 Want als ik boos ben of je doet me pijn. Dan komt 't Sadiste Valse Kreng naar voren.

Than I want to kick, where it HURTS!!! 

Dat ik Je net zoveel pijn wil doen, als dat ze mij hebben gedaan. Ik ben dan ook Gemeen Rigoureus en zonder spijt!
Kan me niet schelen wat je dan denkt. NIKS!!! maakt dan niet meer uit als ik uit ben op WRAAK!!!

Ik heb 't meerdere keren gedaan waar ik niet trots op ben, dat ik tegen mezelf zeg, hoe heb je dat nu kunnen doen. Of wat word je hier nu beter van. Maar t is mijn innerlijke overlevings mode.



Ik ben ook geen Heilig Boontje. Al denken dat sommige wel, die mij een beetje kennen,
Maar ze leren eerst 't engeltje kennen en als ze me dan beter kennen dan t speelse bengeltje.
Mocht je me dan weer beter leren kennen dat 't Duiveltje voor wat stoute dingen.
Maar je krijgt me niet snel zo dat je me echt pijn doet. Maar als dat dan ook gebeurt.
Bukkle UP! Because if you take this angels her wings, She is going to step on her Broomstick and come after you. En B*tch is dan nog licht uit gedrukt voor de gemene ijskoningin die ik dan kan zijn.
Dat ik er zelf soms bang van word wat er dan allemaal door mn hoofd gaat. Ik ben dan Radicaal.
En maakt me dan niet uit wat 't voor gevolgen voor je heeft!

Maar hoe moet ik nu iemand zoveel pijn gaan doen, waar ik nog zoveel van hou, ook al weet ik nu dat 't nooit!! meer zo gaat zijn....
Ik ben bang voor wat voor gemene streken ik misschien weer ga leveren.
Ik ben bang voor alles wat ik hem ga zeggen, wat hem gaat kwetsen.
Ik ben BANG om hem helemaal te moeten missen in mijn leven.

Want ik mag dan wel de troostprijs hebben gekregen van zijn vriendschap, maar moet hij mij nu eerst nog worden geleerd hoe ik dat ga doen. Ik heb geen idee????
Want die voor hem Heb ik de deur gewezen zo tegen gepraat gekrengt, een brief geschreven of vernedert. Dat ik ze NOOIT!! meer wou zien!! en ook geen excussen 2e kansen of zo iets.
Dus daar heb ik nu geen contact meer mee, maar als ik zulke brieven terug lees. schaam ik me soms diep van hoe krijg je 't voor elkaar. Lijkt wel als je mij zo´n pijn doet dat mij diep raak dat er wat kapot gaat een snaar knapt een knop om gezet word. iets met stille wateren hebben diepe gronden.

Maar wat moet ik nu, ik ga nu een hele erge moeilijke tijd te gemoet, wat ik niet van weet wat ik er van moet verwachten, maar de vraag Waarom ??? Waarom moest ik weer zo'n pijn ervaren???? waarom mocht t niet meer zo zijn... 't was echt maar een droom?. te mooi om waar te zijn, wat veele zeiden... Ik heb er even aan mogen proeven en nu is 't weer van me afgepakt. voor goed.... Hoe moet ik nu met dit gevoel leren leven...
Met telkens weer de herrinnering aan hoe t was...

Is dit 't, heb ik geleerd of ben ik nog aan t leren hoe je onvoorwaardelijk lief moet hebben.

xxx van een bang engeltje.

1 opmerking:

  1. Ik leef zoooo met je mee.
    Heel veel sterkte dame.


    liefs

    Vrijheid

    BeantwoordenVerwijderen