woensdag 22 augustus 2012

Als bliksem bij heldere hemel..


Je leeft een jaar lang heel gelukkig en denk wat een bofkont ben ik toch, als gaat zoals jij dat wil.
En dat eene moment die 4 woordjes die alles in een oog opslag anders maken.

"Ik kan t niet"

Mijn lief is weer verliefd geworden op een andere vrouw.
Dat vond ik heel leuk toen hij mij dat zo vertelde, Maar ik voelde met de serieusheid dat hij mij dat vertelde dat er meer was... er was nog een adder onder t gras.
Nu hij er achter is gekomen dat hij weer verliefd is geworden op een andere vrouw en zij op hem.
Zit hij met zichzelf in de knoop. "Ik kan t niet" Ik kan niet van twee vrouwen tegelijk houden.
Hij voelt zich enorm schuldig tegenover mij, hij durft haar dus ook met geen vinger aan te raken.
Hij is ook erg verantwoordend en opbiechtend dat hij nog niks met haar heeft gedaan.
Maar in die keren dat ze elkaar hebben gezien heeft geen van twee dit zien aankomen.
Het voelt goed tussen hun twee, maar waar sta ik nu bij hem?

Dat moet hij nu gaan uit vissen, ik weet t nu even niet meer.
het lijkt wel alles wat we hebben op gebouwd t afgelopen jaar samen, met die woorden als een kaartenhuis in elkaar is gevallen. Ik probeerde toen hij me dat vertelde groot te houden en er voor hem te zijn, want ik voelde hoe moeilijk hij t er mee heeft.
Maar nu beginnen zijn worden in te zinken en wat voor betekenis dat voor mij tot hem kan hebben.
Hoe gaat onze toekomst er nu uit zien, nu hij voor een Single Monogame vrouw is gevallen en zei voor hem.

Ik wil hem niet kwijt want wij hebben zo'n goed band spirtueel als lichamelijk...
Maar ik voel me of iemand mijn been heeft afgesneden met een botmes vanaf de knie naar beneden.
het is er nog wel maar doet ongelooflijk veel pijn en kan er niet meer op staan.
elke keer als ik dan weer naar beneden kijken word ik weer herinnerd aan wat daar voor heen was.
Groeit t weer aan of bloed t dood.

Dat is wat ik nu moet gaan zien. Ik hoop zo dat we de kracht vinden om daar weer wat van te maken, maar de negatieve gedachten winenn t nog van de positieve. Ik wil t zo graag geloven, But word are cheap.
Ik moet t nu eerst nog maar zien. Ik wil hem niet kwijt dus dat daar nu een andere helft bij komt. dat maakt mij niet veel uit. Daar mee kan ik dan wel weer zo gezegt dan uit de voeten.
Maar ben zo bang dat t fout gaat lopen en dood bloedt. die angst nu om hem aan haar kwijt te raken, want ze weet t nog niet van mij en hem dat hij een Polyamoreuze relatie met mij heeft. Dat doet ook pijn.
Dat ik haar niet kan laten weten wat hij voor mij betekend, aan de eene kant wil ik daar door niet zijn kansen op geluk met haar verknallen. Dus trek aan t korste eind en kijk hoe t gaat lopen.

Niks is meer zeker....
En een Huilend Engeltje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten