zaterdag 26 februari 2011

Een nieuw hoofdstuk van mn leven begint.

(Ik zag nog een gedeelte in concept staan, die ik nog even wou delen. ;)

Zoals ik bij het vorige stuk ben geëindigd kan ik hier nog wel even door vertellen.
Dat extra Bonus nachtje is wel heerlijk om nog even te kunnen genieten van elkaar, maar is wel slopend. Hij had de volgende dag vrij genomen zodat hij met Avenlon me kon terug brengen naar de Camping en zo de verjaardag van Joey mee kon vieren. Moe maar voldaan kwam ik aan op de camping, daar laten zien waar we stonden. Mn dochter weer blij dat mama er weer was me omhelzend en mn man ook een hele dikke verjaardagsknuffel gegeven. Proficiat schat met een dikke kus. Onze vrienden die er toen ook waren gedag gezegt en de andere  vrienden die naast ons stonden voor de vakantie vonden t ook weer leuk dat we er waren, zo konden we ons opmaken om een leuke verjaardag te gaan vieren, t weer werkte een beetje mee.

Veel gelachen en gekletst, want we hadden de stap gewaagt en een paar van onze vrienden t vertelt over ons nieuwe lief hebben, Dat nog al wat spraakstof te weeg bracht. Maar ook wel leuke dingen, gelukkig toch ook wat begrip en acceptatie. Leuk om er nu openlijk mee om te kunnen gaan, dat ik nu ook om mijn grote knuffelbeer Divano geef. De eene vriendin "Hè hè, heb jij t nu ook eindelijk door dat je aan 1 man zijn genegenheid niet genoeg had. en een andere vriendin, Ja ik zag vorig jaar al dat jullie aan t dak van jullie relatie zaten en zie dat dit jullie een stuk gelukkiger heeft gemaakt, ik wens jullie t allebeste toe. Maar ook wel vragen van hoe zit dit nu, of hoe zit dat. Heerlijk mijn 2 mannen bij elkaar te hebben. Maar Avenlon wou joey toch nog even alleen zien, dus Joey liet haar dan maar even t toiletgebouw zien. ;). Voor zn eigen lekkere verjaardagknuffel van haar. En dan krijg je van die leuk opmerkingen moet jij Divano niet even t toiletgebouw laten zien ;). Nee, hoor zeiden we ik lekker bij hem op schoot zittend. wij hebben ons heerlijk al uit geleefd in onze 3 nachten samen. Maar gewoon een lekker knuffel of kus, kunnen we elkaar nu gewoon geven, niet oplettend of andere t zien. Dan nog wat visite langs geweest die t maar beter nog even niet wisten. Maar daar kwamen weer hele leuke onderlinge grapjes van die een paar vrienden maar snapte.

Zo krijg je al snel te gevoel van die kan ik t vertellen en die nog maar even niet. Dan is t weer tijd om afscheid te nemen, Divano ging nog even naar t toilet voor dat hij aan de reis terug begon, en ik ging nog even met hem mee ;). om even lekker een laatste tongzoen te kunnen delen als afscheid. Joey liep even mee naar de auto en ik als goed gastvrouw bleef bij de tent en de visite. Weer thuis hadden we al snel verjaardag, En gelukkig konden Avenlon en Divano ook komen :D. al de nacht van te voren, dus heb ik hem niet lang hoeven missen. was weer heerlijk om elkaar weer in de armen te kunnen sluiten, en t schuld gevoel is er dan ook niet zo meer, want Joey heeft dan zijn Avenlon in zn armen. Maar met onze dochter in haar eigen bedje, 's morgens maar weer even omgeruild ;). maar lekker met zn allen nog even op de bank gezeten, dan kijkt ze er al niet meer van op dat mama bij Divano zit en niet papa. dan weer lekker samen gedouched en aangekleed. toen stond de 1e visite alweer op de stoep. er zijn altijd weer bij die te vroeg komen :P.
Leuke kado's gekregen en heerlijk al je vrienden en familie bij elkaar te hebben. We hebben van Avenlon en Divano een heerlijk weekendje weg gekregen voor 4 ;). dat al was over 3 weken. Maar daarover de volgende keer meer.

XX Angel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten