zaterdag 10 januari 2015

Wensen...

Iedereen heeft ze.... Wensen! En soms mogen een paar wensen vervult worden, Dan mogen we weer nieuwe wensen hebben.Want en mens moet toch wat te wensen overhouden, zegt men...Wat heel fijn is :D Ik vindt 't heerlijk om soms even te mogen wegdromen in een wens van me.



Wat een lieve man nu sinds kort in m'n leven wel heel gemakkelijk maakt ;)
Wat hij dus ook heerlijk vindt om even te mogen wegdromen, in een wat als.....

Hoe zou 't zijn als er echt een geest in een fles was die elke 3 wensen zou vervullen ?
Wat zou jij dan wensen ?
Ik weet 't wel.... Maar het ziet er nu toch wel naar uit, dat misschien wel 1 van m'n wensen in vervulling gaat, Ik hoop het zo....
Maar zo als ze zeggen "Time will Tell"
Dus ik ben heeeel benieuwd hoe dit verder op z'n verloop gaat.
Ik geniet al van 't ontstaan en 't dagdromen aan meer ;)
En dan is 't dus hopen dat ; t dit keer zo mag zijn......
Wat ik wel hoop want ik voel me heeerlijk in zijn bij zijn, Heerlijk hoe hij mij aandacht geeft
Hij mij triggert, positieve dingen in mij, maar zo trigger ik ook dingen in hem.
Het is nog zoooo pril, maar toch ook niet echt meer te ontkennen.

Zou zo fijn zijn als wij samen dingen mogen opbouwen.
En mocht 't niet zo zijn... Hoop ik "that Like attracks Like" zou ik maar zeggen.
Als je goede energiën uitstraalt je ook weer meer goede dingen aantrekt.
Zodat ik dan zo misschien toch weer wel die man in m'n leven mag aantrekken ;)

Maar zoals mijn gevoel nu spreekt hoef ik voor nu niet meer verder te kijken.
Want we hebben elkaar nu een keer irl gezien... hmmmm even dan samen mogen zitten op de bank voor de openhaard. Dan wel in de bar bij van der valk, Maar toch....
Ookal waren er andere mensen om ons heen, had ik alleen even oog voor hem.
En hij voor mij, we hebben lekker niks van andere aan getrokken.
Ookal zag ik 1 mevrouw heel vuil kijken. hihihi ( dat 't duiveltje in mij in z'n vuistje om lachde)
Was schijnbaar jaloers op mijn plekje :P

De tijd vloog weer voorbij, Want was zo fijn even samen zijn.
Het plaatje was toen wel compleet voor ons...
Want Hij was toch Nerveus! allemaal van die Wat als..... gedachtes.
Ik vondt 't heeeelemaal niet spannend hoor.... (ff heel onschuldig kijkt)

Want 't begon al leuk, ik kwam tegelijk aanrijden met hem bij vd Valk.
Toen dacht ik al meteen van Die! moest ik hebben....
Hij al denkende van wie rijdt er nu achter me aan! en dan parkeerde ze ook nog naast me!
Maar toen zag hij al snel dat ik 't was. :D
Meteen verkocht! samen naar binnen gelopen en lekker wat samen gedronken.
Het ijs was gebroken! En zo gingen we steeds toch wel wat knusser tegen elkaar aan zitten...
Toen 't weer tijd was om afscheid te nemen, was 't toch wel lastig om hem weer toch los te moeten laten. Met een lekkere lange afscheidsknuffel en nog een heerlijke innige kusss, namen we 't besluit geen afscheid te nemen ;)
Want we wouden elkaar graag nog een keer zien en nog een keer en nog een keer en nog een keer.....

Mijn berichtjes van hem zijn nu nog mooier...*smeltmomentjes* omdat ik ze nu in zijn stem hoor...
Dus nu zo elkaar aan 't opzoeken in elkaar dromen, kijken we nu samen uit naar de toekomst.
van ja, wie weet wat voor moois er nu mag opbloeien.
Want hij blijft mooie dingen in mij losmaken en ik in hem.....

Maar heeft elke relatie in 't begin niet z'n onzekerheden..... xxx Angel :*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten