woensdag 24 september 2014

When things are falling into place!


Ik had nooit gedacht, dat mijn voorgevoel wat ik had zo snel tot uiting zou komen.
Ja, zo mooi wat ik dan nu weer op m'n pad heb gekregen, met echt een nieuw begin!
net of ik beloont nu wordt voor t loslaten en durven vertrouwen op de toekomst.
"When you have the guts to say Goodbye, God rewards you with a new Hello"


Ik had de zondag een Baaldag opgenomen! m'n man ging maar met de dames naar oma. 
Ik bleef thuis! geen zin in dat geklets aan m'n kop en ik kon toch niet verbloemen dat ik me Klote voelde! Dus ik heb me ziek gemeld! 
Even tot rust komen, en weer lekker in m'n vel te komen zitten. 
Zodat ik nu ook echt dat gevoel kon loslaten en mezelf dan opstellen wat er komen ging. 
Dat lukte redelijk in een paar uur alleen. Ja want gek genoeg werd dat warme gevoel in me, dat me wou duidelijk maken dat er weer wat moois zat aan te komen sterker en sterker.....

M'n man was ondertussen weer thuis gekomen voor 't avondeten met onze meisjes. 
En ze zagen meteen dat ik me al weer wat beter voelde. 
Ja, ik stond weer open voor nieuwe dingen, Maar wat! ???
Lekker gekletst online, even weer wat gezelschap gezocht om te kletsen.
En opeens werd me dingen heel duidelijk gemaakt... net of puzzelstukjes in elkaar vielen...
Een man die mij op meerder social mediavlakken aan 't volgen was. 
Ik vond 't lief de reacties die ik kreeg van hem, of dat hij zowat elke tweet van mij naar hem, favorited maakte! 
We raakte de volgende dag aan de praat.... En opeens was het daar! 
Het mooi waar ik aan dacht. Ja, alle voortekenen hadden gelijk! 
Maar zo snel had ik 't nog niet verwacht!... 


M'n hart maakte een sprongetje! het begon te kriebelen....We konden die dag ondanks alle andere dingen omhanden, niet ophouden met elkaar te praten! 
Hij leek wel mijn magneetje die dag. Nog heel even dan... was 't steeds! 
Tweeten werd, Direct massage dat werd Whats appen,....wat later die dag bellen werd! 
Als een sneeuwbal effect ontwikkelde er iets razend snel! 
Maar toch het voelde zoooo vertrouwd! Net of ik hem weer terug gevonden had. 
Of dit niet de 1e dag was dat we elkaar pas konden. 
Ik ging lachend en giechelend mn dag dag door...
Huppelend en neuriënd... met vlinders in mn buik! 
Mn man kwam thuis.... En zag meteen de blik op mijn gezicht :D 

"You've got mischief on your mind, What's up!"


Ik breedgrijnzend daar op geantwoord "Oooh ik heb gewoon heeeel leuk en gezellig met iemand zitten praten vandaag"  
We wilde elkaar zien, 't liefst zo snel als mogelijk! Maar wij nu als een stelletje verliefde pubers nu door de dag waren geworden, moest de rest van de wereld om ons heen even Up to speed worden gebracht. 

Dat zo iets pril's toch zo vertrouwd en goed kan aanvoelen.. Het past gewoon als de stukjes van een puzzel in elkaar! Nu gaan we lekker samen verder puzzelen. 
En wie weet komen we in de komen weken wel met een heel fijn en mooi plaatje samen verder te gaan. 
We zijn beide nog bezig ook met dingen in ons eigen leven. 
Maar weer helemaal genietend van de aandacht die we van elkaar krijgen. 
Heerlijk gevoel! Heerlijke man ;) Heerlijk weer om verliefd te zijn....

Dikke kusss van dit verliefde engeltje, Benieuwd waar dit pad dan weer heen gaat. xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten